Nowe warunki anulacji i zmian rezerwacji rejsów

- Biorąc pod uwagę zagrożenie zdrowia publicznego w związku... -

Royal Caribbean, podobnie jak wszyscy armatorzy statków wycieczkowych na świecie, ogłosił tymczasowe zawieszenie żeglugi. Royal Caribbean spodziewa się powrotu do większości operacji cruisowych 12 maja 2020 r.

Wyjątkiem są rejsy rozpoczynające się w Singapurze (wznowienie 1 czerwca), oraz z Kanadzie i Alasce (wznowienie 1 lipca).

Rezerwuj rejs bez ryzyka

Oferta rozszerzona o rejsy do 1 września 2020

Wychodząc naprzeciw naszym gościom, aby pomóc podróżować naszymi statkami bez obaw,
rozszerzamy nasz program Rejs bez ryzyka. Program zapewnia większą elastyczność.
Wszyscy goście, którzy obecnie zarezerwowali rejsy odpływające do 1 września 2020 r. lub przed tą datą,
mogą anulować rezerwację do 48 godzin przed wylotem.


Odwołanie rejsu przed dopłatą:
W przypadku rezerwacji rejsu z bezzwrotnym depozytem – goście otrzymają kredyt na rejs w przyszłości w wysokości swojej wpłaty oraz zwrot wszystkich pozostałych wpłaconych środków.

Jeśli w rezerwacji nie mają zastosowania warunki bezzwrotnego depozytu, to goście otrzymają pełny zwrot wszystkich zapłaconych kwot.


Po terminie dopłaty, jeśli anulacja nastąpi nie później niż 48 godzin przed wypłynięciem:

Goście otrzymają kredyt na rejs w przyszłości za wszelkie fundusze opłacone na rejs, które będą ważne do wykorzystania na rejs przed 31 grudnia 2021 r.

Kredyt będzie przekazany w postaci certyfikatu FCC, będzie przekazany e-mailem w ciągu 30 dni od momentu żądania anulowania rezerwacji.


Jeśli goście będą chcieli skorzystać z oferty, to można złożyć wniosek on-line:

https://cruisewithconfidenceta.questionpro.com/


Jeśli goście skorzystają z tej oferty Rejs bez ryzyka, a następnie ich rejs będzie odwołany z powodu nieoczekiwanej zmiany, nie będą oni uprawnieni do nowej oferty.


Pytania i odpowiedzi

 Jakie są warunki zasad „Rezerwuj rejs bez ryzyka”?
Nowe zasady pozwalają na odwołanie rezerwacji rejsów rozpoczynających się do 1 września 2020.
Chęć skorzystania z oferty należy zgłosić do 48 godzin przed rozpoczęciem rejsu. Goście otrzymają certyfikat (Future Cruise Credit), który będzie można wykorzystać na przyszły rejs w roku 2020 lub 2021.

 Czy wszystkie rejsy objęte są nowymi zasadami Rezerwuj rejs bez ryzyka?
Nowe zasady dotyczą wszystkich rejsów rozpoczynających się do 1 września 2020.

 

 Ile mam czasu na wykorzystanie certyfikatu FCC?
Wszystkie rejsy z oferty Rezerwuj rejs bez ryzyka powinny być zrealizowane do 31 grudnia 2021r.

 Jak mam skasować lub zmienić rezerwację?
Jeśli rezerwacja była założona w biurze podróży, zgłoszenie o rezygnacji lub zmianie powinno być wniesione do tegoż samego biura podróży. Należy pamiętać, że zgłoszenie powinno trafić do armatora najpóźniej na 48 godz. przed rozpoczęciem rejsu. Także trzeba mieć na względzie to, aby Państwa agent miał szansę zgłosić to w wyznaczonym czasie.

 

Co w przypadku jeśli będzie różnica w cenie taryfy nowego rejsu i certyfikatu? 
Jeśli taryfa nowego rejsu  będzie wyższa od kwoty na FCC, to trzeba będzie dopłacić różnicę. Jeśli taryfa nowego rejsu będzie niższa of wartości FCC, to na różnicę będzie wystawiony nowy certyfikat FCC.

Czy certyfikaty FCC można wykorzystać na każdą linię należącą do grupy Royal Caribbean?
Certyfikat można wykorzystać na linię, na którą była oryginalna rezerwacja. Także certyfikat wystawiony na Royal Caribean można wykorzystać tylko na Royal Caribbean, jeśli było to na Celebrity Cruises, to certyfikat będzie ważny tylko na Celebrity Cruises, a jeśli na Azamara Club Cruises, to wyłącznie na Azamara Club Cruises.

 

Jakie obowiązują warunki płatności?
Warunki płatności są niezmienne, zgodnie z zawartą umową i warunkami uczestnictwa.

Czy warunki Rezerwuj rejs bez ryzyka mają wpływa na promocje Bezzwrotny depozyt?
Rezerwacje z bezzwrotnym depozytem na rejs do 1.09.2020 także mogą być objęte ofertą Rezerwuj rejs bez ryzyka.
Przed upływem terminu płatności końcowej goście z rezerwacjami bezzwrotnymi, którzy chcą zmienić na inny rejs, mogą to zrobić bez płaty – opłata za zmianę zostanie zniesiona.

 

Czy po anulowaniu rejsu otrzymam zwrot zakupionych wcześniej wycieczek lądowych, pakietu napojów itp.?
Tak, zakupy przed rejsem zostaną zwrócone, na oryginalną formę płatności.

Czy promocje i OBC (kredyt na wydatki na statku), które dotyczyły pierwotnej rezerwacji przechodzą na nową rezerwację w ramach „Rezerwuj rejs bez ryzyka”?
Nie, nowe rezerwacje zakładane są na warunkach aktualnie obowiązujących w momencie zakładania nowej rezerwacji. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy dotyczy to anulacji rejsu, który został zarezerwowany jako kolejny rejs na pokładzie statku RCI – wtedy kredyt OBC przechodzi na nową rezerwację.

 

Jakie środki ostrożności podejmowane są na pokładzie, aby zapobiec korona wirusowi?
Udoskonalona została kontrola bezpieczeństwa, podwyższone warunki sanitarne na statkach i terminalach, podejmujemy wszelkie środki w celu ochrony gości i załogi.

 

Czy polityka „Rezerwuj bez ryzyka” dotyczy również przelotów?
Nie, nie zwracamy żadnych kosztów przelotów poniesionych przez klientów. Prosimy o kontakt z przewoźnikiem lotniczym w celu sprawdzenia warunków anulacji lub zmian przelotów.

Destynacja
Termin